30 juli 2015

Wat...?


Wat is zij aan het doen, zul je je afvragen.

What is she doing, you might wonder.


Ik heb het raster op de tweede rand van mijn Switch! quilt getekend. Met dit raster zie ik precies welke bloem straks waar moet komen.

I've drawn the grid on the second border of my Switch! quilt. Because of the grid, I can easily see where each flower should be placed.


Nu moet ik alleen nog de juiste stoffen voor de bloemen en bladeren kiezen en dan kan ik aan de slag!

All I need to do now is to choose the right fabrics for the leaves and flowers and get started !


PS. Meer verhaaltjes over mijn Switch! quilt vind je hier.
Meer tips & tricks kun je terugvinden in het patroon (binnenkort verkrijgbaar) of kun je leren tijdens de workshop Switch! op 5 september bij Lohuis-Tijhuis!

PS. More stories on my Switch! quilt can be found here.
More tips & tricks will be included in the pattern (coming soon) or can be learned during the Switch! workshop, September 5, at Lohuis-Tijhuis!


3 opmerkingen:

Truus zei

Kleuren kiezen vind ik altijd moeilijk-misschien ook omdat ik geen kast vol lapjes heb?
Nu jij zo lekker opschiet moet ik ook maar weer eens verder met de Tea angel.De visite is weer weg-ze quilt niet-en dit weekend nog een verjaardagsfeestje.
Als ik die reclame zie zal ik proberen om er een foto van te maken.
Veel quiltplezier
groetjes,Truus uit Drenthe

Dientje zei

Ik ga 5 sept. Naar Lohuis-Tijhuis met een vriendin. Ik ben reuze nieuwsgierig naar de switch. Vanwege andere afspraken lukt het me niet om de workshop bij te wonen en de show en tell. Maar ik wil dit prachtige kleed wel zien. Groet, Dientje

Ellie's Quiltplace zei

@ Truus: Ik ben benieuwd! Ik vond kleuren kiezen ook altijd heel moeilijk, maar soms moet je gewoon doen en dat geeft het leukste resultaat. Het moet niet perfect bij elkaar passen of van dezelfde serie zijn om mooi te zijn. Binnenkort krijg ik de lapjes van de lapjesruil. Ik ben ook heel benieuwd wat daarbij is!

@ Dini: jammer dat je niet mee kunt doen, maar misschien zie ik je toch wel even?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...